niedziela, 29 marca 2015

Wielkanocna Inwazja!

Hejo!

Dziś piszę dla Was post, taki inny od wszystkich.
Choć... może jednak nie. Ja prawie we wszystkich piszę o tym co mi się nie podoba.
No cóż, taka już jestem, szczera do bólu. Nie będę się zmieniać. Jest mi dobrze taką, jaką jestem.
No, ale tu nie o tym. Zauważyliście, że często piszę "No"? Lol.

Zacznijmy już o czymś pożyteczniejszym i bardziej interesującym!
To tak, w ArtBookach nastała dziwna, trochę bezsensowna era, era Wielkanocna!

Zobaczcie tylko pierwszą stronę:

Co tu się do [CENZURA] dzieje?!
Rozumiem, że było takie zadanie, ale żeby aż tak wciągały innych te ArtBooki.
No, ja też zrobiłam taki, ale z życzeniami, rysunkiem. Poza tym - mój ma 4 lovki.
Tak wygląda ArBook znajdujący się na pierwszym miejscu:

Serio? Nie czepiam się już estetyki, staranności i pomysłu, ale myślę, że po "Hej" powinien być chociaż jakiś znak interpunkcyjny. xD
Wiem, ja też nie jestem w tym najlepsza, a oskarżam innych. Po prostu mnie denerwują takie Arty i to na pierwszych miejscach w Top! Jest wiele innych ArtBooków, które zasługują na te miejsca.
Są staranniejsze, pokazują jakiś pomysł. A ty? Co tu widzicie? Trzy tańczące panienki i napis.
Nawet tło nie jest zmienione.
Nie chcę w poście obrażać autorki, ale takie jest moje zdanie. Nie wiem, a co Wy o tym sądzicie?
Wiele osób pisze, że te osoby same sobie lovkują te Arty.
Może to prawda...?

BAJ!



piątek, 27 marca 2015

Wiosenne Zmiany

Hejo!

No wiem, wiem.
Dawno nie było postów.
Ehhh...............................
To przez szkołę!
No, jakoś też straciłam chęć i zapał do MSP.
W końcu jednak ogarnęłam cztery litery i piszę posta!

Nie przedłużając, zacznę od zmianach w Vipie.

Media...... MovieStarPlanet włączamy niskie ceny, tyrytyty... niskie ceny!!!!!
Aj, coś mi padło na mózg. Więc widać tutaj, że ceny Vipów o wiele się zmieniły. Właściwie może to nie tak wiele w dwóch pierwszych Vipach, ale w ostatnich widać różnicę.
Miałam sobie kupić na tydzień "Star Vip", ale mama nie doładowała mi konta za 25 zł, a 10 zł.
Życie... a życie to nie bajka! :D
Dobra, pokażę już te nowe rzeczy.


Ładne, no dosyć. Nie powalają. Cena jednak jest o wiele mniejsza. To chyba dobrze, co nie?

Okeyyjjj, okeyyjjj, dodam już te inne, ciekawsze zmiany.


Ten oto znaczek pojawia się nam na stronie miasta. Gdy go klikniemy pokażę nam się to coś:

 Nowe zadania! ŁAŁŁŁŁŁŁŁŁŁ! Po prostu szał-ciał! Tak, więc co to może być? Jak to się robi?
Lol, już napisałam co to jest. Teraz napiszę Wam co to daję i wogle, i wogle, co nie?
Nommmmmmm!!!!!!
Pierwsze zadanie jakie mi się wyświetliło widzicie. Miałam poszukać kolorowych jajek, czy coś.
Udało mi się...! Jesteście ze mnie dumni? No wiem, że tak. :D
Za każdym razem dostajemy więcej SC i FAME. Fajna opcja, pomysłowa. Podoba mi się.

To tyle w tym durnym, nudnym i głupim poście na temat zmian.
Oprócz tego, że powinnam zrobić jeszcze inny o nowych rzeczach itd. , itd.
A! No i jeszcze taka jedna wiadomość. Tuuchaaa i Jagoda <333333333 napisały mi, że mam je usunąć. Niestety musiałam i to zrobiłam. Niczego na siłę.

BAJ!

+Moje nowe logo ;*




czwartek, 19 marca 2015

Noc Hakerów/Hackerów

Hejo!

Myślę, że słyszeliście o "Nocy Hakerów". Tak, to wtedy kiedy ludzie brzydko się ubierają, piszą inny, "głupi" status.

Istnieją różne informacje na ten temat. Jedni uważają, że zaczyna się od godziny 20, inni jednak, że od 22. Tak samo jest z dniem w którym jest ta noc... Jedni mówią, że to 15 dzień każdego miesiąca, inni 22, a dziś jest 19, a ludzie i tak myślą, że to dziś.

Bozzziiiiuuuuuu! Czy tylko mi się chce śmiać, gdy widzę osobę ubierającą się "początkowo" ze statusem - "ubieraicie sie bżytko bo dzisiaj jest noc hackerów". Czy tylko ja uważam, że to głupie i niepotrzebne?

Jak będą chcieli Cię okraść, to, to zrobią, nie będą do Ciebie pisać. Co Ci da, że ubierzesz się "początkowo", skoro masz Vip'a i 20 lvl? Nic, kompletnie nic Ci to nie da... Ale Wy chcecie wierzyć, nie wiem po co... Robicie dramę na całe MSP.

Jak powstała noc Haków?
Komuś się nudziło i wymyślił sobie, że zrobi coś takiego, żeby wystraszyć dzieciaki.

Oczywiście, wszystko co tu jest, to moje zdanie, Ty możesz mieć inne.

poniedziałek, 16 marca 2015

Pierwsza osoba w rankingu, 43 lvl :O

Hejcia :p
Nudziło Mi się, więc pozakładałam konta na MovieStarPlanet w innych językach i patrzałam, jaki level jest tam najwyższy. Na Australijskim MovieStarPlanet był On (jak na pierwszą osobę w rankingu) bardzo niski. Z resztą zrobiłam fotkę. Zobaczcie:
Najwyższy level to 43. Serio?! Nie mówię, że to mały, bo nawet nie mam w połowie takiego samego, ale no przecież to pierwsza osoba w rankingu! Ciekawe, ile gra tam osób...
Bayo!
 


sobota, 14 marca 2015

Jak dołączyć do bloga?

JAK DOŁĄCZYĆ DO BLOGA?
 
 
- Znasz podstawowe zasady interpunkcji oraz ortografii.
 
- Masz pomysł na pisanie postów.
 
- Potrafisz zrobić zrzut ekranu, a później go przerobić.

- Posiadasz Facebooka lub Skype'a. 
 
Chcesz dołączyć? Spełniasz te warunki? Napisz do =LadyAlex= lub Szpileczki69 na MSP!

Regulamin Redaktora

REGULAMIN REDAKTORA
 
- Pisz posty przynajmniej co tydzień, o ewentualnej przerwie powiadamiać =LadyAlex=.
Jeśli ktoś z Was nie powiadomi mnie o wyjeździe, chorobie lub innych tego typu zdarzeniach, może zostać usuniętym z tego bloga.
 
- Nie używaj wulgaryzmów! (To się tyczy także czytelników :p)
 
- Nie podajemy linków do własnych stron. Post z tego typu treścią zostanie usunięty. Nie liczy się to redaktora, który zapyta o to administratorki (=LadyAlex=).
 
- Nie publikuj posta od razu. Ola lub Oliwia (Szpileczka69) najpierw go sprawdzą. O tym, że napisałeś/aś posta powiadom =LadyAlex=.
 
- Nie kopiuj zdjęć z innych blogów.

wtorek, 10 marca 2015

Poradnik: Jak dodać muzykę do biografii

Hejcia :3
Pewnie chciałbyś/chciałabyś wiedzieć, jak dodać muzykę do biografii. Jest to bardzo proste. Kiedy wchodzimy na naszą biografię pojawia się coś takiego:
Naciskamy "Tak". Wtedy mamy stare tworzenie biografii. (czyli da się dodać muzykę itd. Tak jak na arcie) Kiedyś to zauważyłam, kiedy przez przypadek nacisnęłam "Tak". Wtedy o tym jeszcze nie wiedziałam. I się dowiedziałam. XD Jeśli mieliśmy napisany już jakiś tekst nie zniknie On. Tylko zmieni się rodzaj pisowni, który zawsze można zmienić w parę sekund. No to na razie tyle. Mam nadzieję, że pomogłam... Nie wiem, czy będę w tym tygodniu pisała jeszcze jakiegoś posta. Ale postaram się, aby był. Bay Bay!
                                                                                                               Julia MSP xD

Nadchodzą zmiany!

Hejo!

Wiem, że Julia MSP xD zrobiła już podobnego posta. Znalazłam jeszcze kilka zmian!

Pierwszą zmianę możemy zauważyć wchodząc w biografię...


Może tylko u mnie tak jest? Nie wiem, bo weszłam na inne konto, a tam to samo... :/
Jeśli to naprawdę zmiana, to na złe. Nie podoba mi się! :(
Wiem, że tak kiedyś wyglądało tworzenie biografii, ale błagam... Nie można dodać nawet piosenki...

Kolejna zmiana w biografii:



Ta zmiana akurat mi nie przeszkadza... Wydaję mi się, że chyba zmienili też tą pierwszą czcionkę, ale nie jestem pewna.

Nie przedłużając, zacznijmy opisywać kolejną zmianę.


Nie bez powodu pokazuję Wam sklep z rzeczami. Spójrzcie co tym razem dodali nam moderatorzy...
Rzeczy i zwierzaki do kupienia w sklepie? Szczerze, to właściwie nie robi wielkiej różnicy, tylko tyle, że łatwiej i szybciej coś znaleźć.

Ostatnia, najmniejsza zmiana...


Kolejność w sklepie z "rzeczami do twarzy", czyli "Klinice Piękna" się zmieniła.

Więcej zmian nie znalazłam. Ty coś znalazłeś/aś? Napisz to w komentarzu!

BAJ!





poniedziałek, 9 marca 2015

Nowy moderator na MovieStarPlanet? :O Nowe ubrania początkowe.

Hejcia!
Dzisiaj, kiedy weszłam na Msp wyświetliło Mi się coś takiego:
W jednym z tych prezentów było 200 S.C. a w drugim jakaś niespodzianka (u każdego inna) Jak otworzyłam , zaprosiła Mnie do znajomych:
Jak widać nie dało się odrzucić zaproszenia (Ale jak by się dało to i tak bym zaakceptowała) To Jej profil:
Jak widać nie ma levela i mało " Do zrobienia " Cały czas jest online. Jej naj też prawdopodobnie jest moderatorem. Weszłam na Jego profil. A oto On:
Akurat ten nie zaprosił do znajomych. Z ciekawości weszłam także zobaczyć, czy weszły jakieś zmiany w tworzeniu postaci. No i są nowe ciuszki początkowe i oczy :>
   
                             
 Aaa. I jeszcze jedno. Zastępuje Ona Samanthe (Extra) w Castingu. Ma w szafie nawet te same ubrania!
Jeśli nie wierzysz, zobacz sam/a! To wszystko! Bay bay!
                                                                                                                     Julia MSP xD


Info

Postanowiłam , że nie będzie wyznaczonego dnia, w którym Ja będę robiła posty. Po prostu będę starała się, aby pojawiały się one CONAJMNIEJ raz na tydzień. :>
                                                                                                              Julia MSP xD

niedziela, 8 marca 2015

Kim Jestem?

Hej.. Jestem Paula. Razem z Olą i innymi redaktorkami będę prowadziła tego bloga.Więc, mam 11 lat, a na MSP jestem Jagoda <333333333. Interesuję się zwierzętami i  w ogóle. Do następnego posta ♥

Ważne informacje!

Hejo!

To będzie jeden z tych nudnych postów, ale ważnych! Czy tylko ja zauważyłam, że piszę jako jedyna? Rozumiem Julię MSP xD, bo ona pisze tylko w soboty. Szpileczka jest chora.
A co z Truskaffką? Pisała na tym blogu przez dwa dni... Znudziło się jej? Nie wiem.
Nie mogę się z nią skontaktować. Jeśli potrwa to jeszcze kilka dni, niestety, ale ją usunę.

Kolejna ważna wiadomość. Nie będę już prowadziła serii "HOT or NOT", ale ona nie zniknie. Postanowiłam, że te posty będzie pisać Oliwia (Szpileczka69), ale muszę ją do tego zmusić, bo nie chce jej się ruszyć tyłka! :D

Serie, które prowadzę:

- Nowe konkursy
- Hot or Not
- Po planecie MovieStarPlanet, to pojawi się w krótce...

Czasami zrobię też jakieś looki i przedstawię je Wam.

BAJ!


piątek, 6 marca 2015

Jak napisać słowo "blog" na MSP?

Hejo!

Zastanawialiście się kiedyś, jak przechytrzyć kratki na MSP? Ja chyba nie... :D
Jednak ostatnio "chodziłam" po forum i natknęłam się na słowo blog.
Tym razem jednak nie było ono zakratkowane lub litera "o" nie zmieniła się w ♥ czy Q.
Było to napisane normalnie. Jak to zrobić? Sprawa jest prosta.

Piszemy blog, ale tak naprawdę powinniśmy czytać to "biog". Dlaczego?

Zamiast napisać małe "l", piszemy wielkie "i". Wyjdzie nam tak: "bIog".
Bez kratek, wreszcie łatwo odczytać to słowo.

Mam nadzieję, że pomogłam. ;)

BAJ!

czwartek, 5 marca 2015

"Marzyciele Emo"

Hejo!

Jak w każdy czwartek, nowy konkurs na MSP. Tym razem pt. "Marzyciele Emo" lub po angielsku "Emo Dreamers". Nie przedłużając, zaczynajmy!

Pierwsze co Wam pokaże, to rzeczy. Najpierw dla dziewcząt, później dla chłopców.

 

 
Tutaj najbardziej podoba mi się... bluzka na pierwszej stronie dla Vip za 550 Sc.
Fryzury średnio mi się podobają. Obie pary butów są ładne, ale te szpilki bardziej mi się podobają.
Kolczyki są cudne! No, może oprócz tego "krowiastego" do nosa.
Tatuaże są słodkie. Naszyjniki oraz kolczyki również są ciekawe.
Ceny nie są wielki, bywały o dużo straszniejsze dla naszego budżetu.
 
Ocena: 9/10
 
 
 
 

 
Chyba pierwszy raz widzę, że chłopcy mają trzy strony ubrań!
Niestety niektóre są takie same, jak u dziewczyn lub ze starych konkursów.
Fryzury są średnie, ja nie przepadam za chłopakami noszącymi grzywkę.
Bluzki i koszule są fajne. Tatuaże chyba za bardzo babskie.
Buty, te trampki nie są za bardzo chłopięce, a "creepersy", czy jak to tam się nazywa, były już dawno.
 
Ocena: 6/10
 
 
 
Teraz rzeczy.
 
 

 
 
Dużo rzeczy mi się stąd podoba. Najlepsze jest te łóżko, które jest postawione bokiem.
 
9/10
 
 
 
Nadszedł czas na tła...
 
 
Nie chciało mi się robić screenów z bliska, więc pokażę cały pasek.
Moim zdaniem dodali dużo teł, bo najczęściej były dwa.
Możemy tu zauważyć dwa umeblowane pokoje - różowy i niebieski oraz
jeden nieumeblowany - niebieski.
 Wszystkie pokoje są dziewczęce, to taki mały minusik.
 
 
Ocena: 9/10
 
 

 
Zostały nam już tylko animacje...
 
 
Ta animacja jest moim zdaniem najlepsza z czterech, które dodali.
Jak będę Vipem to ją kupię.
 

Nie wiem, czy kiedykolwiek ją użyję, ale jest spoko.
 

 
Ta animacja jest średnia. Chyba najgorsza z tych nowych.
 
 

 
Animacja też nie jest najlepsza.
 
 

 
Fajna, ale za droga.
 
 
Ocena: 8/10
 
 
 
Cały konkurs oceniałam na 41. Do zdobycia było 50 punktów!
 
 
BAJ!
 
 



 
 
 


wtorek, 3 marca 2015

Kim jestem?

Hej :3
Jestem nową osobą, prowadzącą ten blog. A więc... Może zacznę od Mojej nazwy na MovieStarPlanet. Jest to Julia MSP xD . Będę starała się, aby Moje posty pojawiały się w soboty. Wątpię w to , żeby się nie pojawiły, lecz gdy tak będzie to nadrobię zaległości w ciągu 2 dni :3 Na razie to wszystko.
Paa XD

Teraźniejsza Legendarna@

Kim jestem?

Kim jestem?

 
Nazywam się Oliwia i gram na MovieStarPlanet od miesiąca na nowym koncie, bo stare przepadło... zapomniałam hasła. Ale nie będę się na ten temat rozpisywać. Znam się z Makaronem (=LadyAlex=) osobiście i jesteśmy przyjaciółkami, chodzimy razem do klasy. Aktualnie jestem przeziębiona, ale czuję się już lepiej. Nie wiem co mam więcej napisać, więc to tyle.

 
                                                                                               - Nara Motylki /Szpileczka




niedziela, 1 marca 2015

HOT or NOT #1

Hejo!

Wiele blogów ma taką serię. O co tu chodzi? Ja, czyli Ola, Olqu, =LadyAlex= lub od teraz także Makaron ( nie wiem dlaczego? ) będę oceniać Wasze looki. Oczywiście najpierw wszystko Wam wyjaśnię. Będę oceniać twarz (razem z włosami), bluzkę, spodnie, dodatki oraz buty.

Punktacja:

Twarz - max. 10 punktów
Bluzka/góra - max. 10 punktów
Spodnie/dół - max. 10 punktów
Dodatki - max. 10 punktów
Buty - max. 10 punktów

Jak widać razem możecie zdobyć 50 punktów.

25 i wyżej - HOT
24 i niżej - NOT

Wszystko jasne? Raczej tak.
Dzisiaj spytałam się trzech dziewczyn i raczej zawsze tak będzie. Są nimi - kawalek, KingusiaQ, Lilka11123, mam nadzieję, że wszystkie loginy dobrze napisałam.

Zacznijmy od pierwszego looku, który stworzyła kawalek.



 
Twarz - Pierwsze co wpada mi w oko - usta. Mają śliczny, ciemny odcień różu.
Moim zdaniem są bardzo ładne, ale trochę gryzą się z odcieniem w komplecie.
Uwielbiam ten nosek! Jest taki uroczy, sama go kupię.  Bardzo podoba mi się kolor oczu, a także ich kształt. Jeśli chodzi o włosy, to są bardzo ładne i pasują tutaj, tyle.
Oceniam to wszystko na 10 punktów, bo gdyby nie te usta, to look byłby za mdły.
 
Bluzka - Lubię ją, bardzo mi się podoba, ale jakoś nie pasuje mi ten odcień beżu lub kremowego.
Zlewa się bardzo z ciałem, ale może taki miał być efekt? Właściwie w całym looku nie pasuje mi ten
odcień beżu/kremu. Oceniam bluzkę na... 8 i pół.
 
Spódniczka - Spódniczka jest ładna i prawie do wszystkiego pasuje, tutaj jak najbardziej na plus.
Oczywiście, że 10 punktów.
 
Dodatki - Dopatrzyłam się tylko uszek, które są dosyć widoczne. Dużo dziewczyn je lubi, a ja tak średnio, ale tutaj mi pasują. Dobrze, że kawalek dała mało, a właściwie tylko jeden dodatek, gdyby było ich więcej wyglądałoby to gorzej. Ocena uszka na  10.
 
Buty - Średnio lubię te buty, nie wiem dlaczego, ale tutaj ujmują tyle tej dziewczęcości, bez nich look byłby bardzo słodziutki. Podobają mi się. Oceniam je na 10 punktów.
 
kawalek zdobyła razem 48,5 punktów, gratuluję - HOT!
 
 
 
Kolejny look należy do KingusiaQ.
 
 
 
Twarz i włosy - Lubię ten odcień skóry, taki różowawy, do tego jeszcze ten kolor ust.. Awww..
Włosy średnio lubię, tutaj jednak bardzo pasują, bo cały look miał być taki... w nieładzie, przynajmniej taki się wydaje. Ocena - 10 punktów.
 
Bluzka - Uwielbiam tą kurteczkę! Do tego takie śliiiicczzzneeee kolory! Strasznie mi się to podoba! Ocena - 10 punktów.
 
Spodnie - Kolejna rzecz, którą kocham! Tak trafiłaś w mój gust? Aż dziwne...
Kolory jak najbardziej spoko. Tyle, ocena to 10 punktów.
 
Dodatki - Naliczyłam tu trzy dodatki: uszka, tatuaż oraz te "błyski na twarzy".
Moim zdaniem te ostatnie są tu niepotrzebne, ale z drugiej strony dodają tutaj takiej dziewczęcości.
Lubię tatuaże w MSP, ale moim zdaniem tutaj jest tego za dużo.
Moim zdaniem uszka dobrze leżą na fryzurze. Takie jest moje zdanie.
Ocena - 8,5 punktów.
 
Buty - Zwykłe trampki. Są ładne i w dobrym kolorze. Moja ocena to 10.
 
KingusiaQ otrzymała 48,5 punktów.
 
 
Ostatni look zrobiony przez Lilkę11123.
 
 
Twarz - Bardzo podobna do tej zrobionej przez Kingusię, ale różni się ustami i nosem.
Ta wersja nawet bardziej mi się podoba! Twarz jest po prostu ś-l-i-c-z-n-a!
Fryzura także bardzo mi się podoba.
10/10
 
Bluzka - Dużo ślicznego błękitu, do tego biały. Strzał w dziesiątkę, czyli ocena to 10!
 
Spodnie - Zwykłe, krótkie spodenki. Dobrze, że postawiła na błękitny, bo biały zlewałby się z górą.
10/10
 
Dodatki - Serca na nogę, bransoletka oraz "sztuczne" rzęsy.
Nic więcej nie jest potrzebne, look jest świetny.
10/10
 
Buty - Bardzo znane. Mają dobrze ułożone kolory. Nic więcej, tylko gratulować!
10/10
 
Wow! Lilka zdobyła 50 punktów, czyli całość! Oczywiście, że HOT!
 
 
Piszcie w komentarzach czy seria Wam się podoba i zgłaszajcie swoje looki do kolejnego posta!
 
BAJ!
 
Tym razem się nie podpiszę, bo...
 
 
 


Jak się ubierasz?

Witam ponownie! 
No właśnie jak się ubierasz? 
Emo, różowo czy normalnie?
O to pytanie!
A czy wiecie, że właścicielka strony robi świetne filmiki
na msp (moviestarplanet)
Jak nie wierzysz, sprawdź :* ( =Ladyalex= )
/Truskaffka