piątek, 28 sierpnia 2015

Powrót starego MovieStarPlanet? Bzdury!

Hej.
Tutaj legendarna@ wiem, wiem. Dawno nie było ode Mnie postów. Więc przejdźmy do tematu, który bardzo wszystkich poruszył. Rozmawia o tym wiele "MovieStarPlanet'owiczów". No zgadnijcie o czym? Że niby stara wersja MovieStarPlanet powraca. Serio? ;-; Wiele osób zobaczyło na stronie startowej animację już dawno usuniętą. Że użytkownik trzyma serce w ręce. Tak, też Ją zobaczyłam. Ale czy to znaczy, że stara wersja gry powraca? To tylko animacja , w dodatku na stronie startowej. Pewnie wielu z Was słyszało o "Tygodniu unikatów". Istnieje On na prawdę. Jest On każdego roku we Wrześniu lub Październiku. Z kąd to wiem? Miałam wtedy inne konta. Początkowo po tych wszystkich plotkach myślałam, że to nie jest tylko tydzień unikatów, a tydzień starego MovieStarPlanet. Myślałam, że najwidoczniej poza unikatami po prostu nie zauważyłam innych zmian, a nastąpiły One. Nie myślałam, że stara wersja gry powraca na zawsze, tylko na tydzień, wraz z unikatami. Ale nie, wszystko było tak, jak zawsze. Dodam jeszcze, że dużo osób mówiło, że miało stare ładowanie. Pewnie jakiś błąd wystąpił w grze i tyle. Było wiele statusów "Stare MSP powraca!". Nie, nie powraca. Do tych, którzy są przekonani, że przywracają starą wersję gry mam zrzut ekranu posta od moderatorów gry:
No, myślę, że na dzisiaj to tyle. Teraz nie będzie takiej długiej przerwy w robieniu postów, mam conajmniej taką nadzieję.
Legendarna@

poniedziałek, 3 sierpnia 2015

#AS i się zaczęły inne tematy. :D

Hejo!

Zauważyliście? Ale co? #AS u wszystkich, ale to prawie wszystkich użytkowników? O co tu chodzi?
Słyszałam i czytałam kilka teorii. Wybrałam jedną, myślę, najbardziej prawdopodobną. #AS to skrót od Adrianny Skon. Wszyscy teraz krzykną wow, odkryłaś Amerykę! Nie, Amerykę odkrył Kolumb w 1492 roku. YouTuberka ta nagrała dotąd (bodajże) 2 odcinki z tej gry. Nie wiem kompletnie po co ludzie to piszą i czy to prawdziwa teoria, ale moim zdaniem nie powinniśmy robić z tego takiego szału. YouTuber = człowiek. My także jesteśmy ludźmi (raczej). Wiem, że jest to nowość, bo bardziej znana z YouTuba osoba gra w tę grę, ale nie jest to pierwsza osoba, która nagrywa MSP. Choć jako jedna z niewielu nie mówi złych słów o innych użytkownikach MovieStarPlanet. Powtarzam, jedna z niewielu to nie znaczy, że wszyscy poza nią źle mówili, nie, to nie tak. Jednak większość osób mówi, że gra jest dla 8-9 latków. Otóż nie, moim zdaniem gra jest dla osób ok. 11, nawet do 15 roku życia. Czemu? Jest w niej zawarte wiele treści, które, słabo mówiąc, zryłyby im psychikę. MSP jest przepełnione treściami typu Tabu, jak i również przekleństwami, wyzwiskami. Młodszy mózg może nie poradzić sobie z hejterami.

Dobra, kończę, bo się rozpisałam.

Baj!

~Olqu/=LadyAlex=

Konkurs z okazji 1000 ludzików na blogu!

Hejo!

Kilka postów temu pisałam, że z okazji 1000 osób na blogu odbędzie się konkurs.
Jest już Was trochę ponad liczbę, o której mówiłam, ale myślę, że się nie obrazicie. :*

O co będzie chodziło w konkursie?

Twoim zadaniem będzie zrobienie logo naszego bloga! Macie czas do końca wakacji! Zwycięzców oraz ich pracę znajdą się w poście. Prace proszę wysłać na nasz e-mail - gramyrazemwmsp@wp.pl. W wiadomości musi być umieszczona Twoja nazwa na MSP.

Nagrody:

Miejsce I - Prezent z l.ż (od =LadyAlex=), role w filmach (także =LadyAlex= jako, że jestem założycielką tego bloga), polecenie filmu/arta w moim opisie, obejrzenie 10 filmów przeze mnie oraz Szpileczkę69, 2 grafy (ode mnie i Szpileczki), pomoc w lvl, za serduszkowanie 10 artów oraz loków (też przeze mnie i Szpileczkę). Jeśli ta osoba będzie chciałą, dodam ją do bloga! Logo będzie umieszczone na blogu jako reprezentacyjne.

Miejsce II - 4 grafy, role w filmach (=LadyAlex=), za serduszkowanie 5 artów oraz loków (przez Szpileczkę oraz =LadyAlex=), obejrzenie 10 filmów przez Szpileczkę oraz mnie, pomoc w lvl.

Miejsce III - graf ode mnie i Szpileczki69, pomoc w lvl, obejrzenie 5 filmów, za serduszkowanie 3 artów i 3 loków (przez Szpileczkę i =LadyAlex=.


Czekam na pracę! Baj!

~Olqu/=LadyAlex=





niedziela, 2 sierpnia 2015

Ja żyję! Wracam z lookiem letnim.

Hejo!

Jak dawno mnie tu nie było. No wiecie, szkoła. Poza tym nie miałam ochoty grać w MovieStarPlanet.
Lubię tę grę tylko przez to, że mogę tworzyć filmy. Nie poznałam tu jeszcze kogoś, kto byłby naprawdę szczerze miły. (Oprócz moich redaktorek ;*) Oczywiście było kilka takich osób, ale po jakimś czasie coś chciały. Najczęściej moja rozmowa na MSP wygląda tak:

Ktoś: Hey!
Ja: Cześć!
Ktoś: Co rb?
Ja: Piszę z Tobą.
Ktoś: Dasz prezent????????? :B Bo nikt mi nie daje... :c
*KONIEC*

Moje pięć minut na MovieStarPlanet się skończyło, teraz nie mam SC dla siebie, a Wam mogę dać grafa... :D

Dobra, skończę się użalać nad tym marnym światem.
Zrobiłam looka letniego. WOW! Tak długa przerwa, a ja po prostu robię jednego looka i błagam o przebaczenie.

Zaczynajmy...

 
Lubię połączenie fioletu z niebieskim. Tyle.
 
A, i w wakacje do prawie każdego looka dodaje te japonki.
 
 
 
 Tutaj rzeczy, które użyłam.
 
A poniżej mamy kolory. :)
 



Baj! ~Olqu/=LadyAlex=


 
 
 

czwartek, 16 kwietnia 2015

"Jestem ALAKINGĄ!!!!!!!!!!", czyli trochę o podróbach...

Hejo!

ALAKINGA żyje... No dobrze, nie wchodzi, ale przecież nie umarła. Po co tak dramatyzować?
Ona ma swoje życie, nie tylko MSP jest ważne...
Myślę, że słyszeliście miliony plotek o ALAKINDZĘ.
Dziś popiszę sobie o jej podróbkach. Znalazłam dwie ciekawe osoby. Właściwie, to jedną, bo druga sama się do mnie zgłosiła... :D

Patrzcie i podziwiajcie... oto.... AlaInga xd...

Skąd wiem, że to nie ona?

Otóż po przeanalizowaniu kilku rzeczy na jej profilu domyśliłam się, że to podróba.

Pierwsze "ALE":
Ala nie pisała po każdym zdaniu emotikonek, tutaj może tego nie widać, ale tak było. Z resztą pokazuje to login.

Drugie "ALE":
Ala nie przejmowała się tak hejtami na swój temat. A ta oto osoba... przez nie odchodzi...

Trzeciego "ALE" nie muszę chyba przedstawiać, bo to jest wystarczające. Może się jeszcze nie zgadzasz z moim zdaniem? No to powiem napiszę, że w jej Księdze Gości zrobiło się zamieszanie, w którym wzięły udział nawet jedne z większych "gwiazd" polskiego MSP, np. Lolinkassi, czy Maja25239.

Druga prześwietna osoba o świetnej nazwie i zachowaniu:


Nie wiedziałabym kim jest, gdyby nie to, że...

Hahahahahahahhahahhahahahhahahahahhahahahhahahahhahahahahhahahahahhahahahhahahahahah.
Nie, to nie jest śmieszne, to jest Ż-A-Ł-O-S-N-E!

Jak Ty uważasz?

Buziaki! ;*

 


Post na szybko, więc mogą być błędy i te inne. ;)

środa, 15 kwietnia 2015

Trochę o Basi, zmianach w ArtBookach i... konkursie!

Hejo!

Co tam u Was?
U mnie dosyć dobrze. Męczę kolegów z klasy wraz z Oliwią. ;*
Z resztą wszystkich z klasy pozdrawiam. (No, może oprócz takich czterech osóbek).
Nie wiem, nudzi mi się i muszę popisać. Jednak nie będzie to kolejny bezsensowny post.
Napiszę w nim o dwóch zmianach. Zacznę od tej gorszej i smutnej....
Julia MSP xD została trwale usunięta z MovieStarPlanet, bo cośtam, cośtam, komuś się nie podobało.
Nie pozdrawiam tego, który ją zgłosił. ;*
Dzisiaj dużo osób pozdrawiam. (...lub nie)
Nie martwcie się na zapas, Basia powróciła na MSP jeszcze tego samego dnia, jej nazwa to: Julia MSP xP. Wow, ale zmiana. xD
No, ale szkoda dużego poziomu, ubrań i dużej sławie zdobytej przez poradnik... :/
Myślę, że dziewczyna jakoś to przeżyje. Pozdrawiam... :D
Choć my sobie dzisiaj pisałyśmy... Życzę powodzenia, a i właśnie... POMAGAĆ JEJ, BO JAK NIE, TO... [CENZURA]... xD
Dobra, skończmy z tymi moimi głupotami, które siędzą mi w głowie. Czy tylko mi się zdaje,że to zdanie nie ma sensu?

Przejdźmy już do tej drugiej zmiany na MSP.... Otóż, w ArtBookach mamy nową ikonkę:

To akurat nic nam nie mówi... Ale, gdy na nią klikniemy....

To jest duża zmiana!

Możemy zejść na dół i mamy więcej kolorków... Bardzo pomocne.... :B


Teraz mam jeszcze jedną niespodziankę....! Choć, czy to taka niespodzianka? W tytule o tym napisałam..... no, geniusz, geniusz....
Ehhh.........................................................................

No dobra, gdy na naszym blogu zawita 1000 wyświetleń będzie konkurs z... fajnymi nagrodami!
Ale to jeszcze trochę czasu...
A teraz....

Buziaczki! ;*


poniedziałek, 13 kwietnia 2015

ALAKINGI nie ma w Highscores?!

Hejo!

Po jakiś dwóch godzinach na MSP i nudzeniu się, zobaczyłam, że jedna osoba z moich znajomych napisała ciekawy status. To było coś mniej-więcej w tym stylu: "ALAKINGA się nie usunęła, tylko nie ma jej w Highscores". I teraz takie... COOOOOO???!!!!! Może nie jestem jej wielką wielbicielką, ale można ją uważać za "królową" polskiego MovieStarPlanet. (Bej hejtów proszę!)
Weszłam od razu w najwyższe wyniki w grze, a tam...


Mam usuniętą opcję wyświetlania tylko tych MovieStar, które było niedawno zalogowane, ale i tak jej nie ma. Czy się usunęła? .......................................................NIE!
Nie wiem czemu jej nie pokazuje, ale może to sprawa tego, że coraz rzadziej wchodziła na MSP.
Powiedzmy, że tak może być. Sprawdziłam i nadal jej konto istnieje. O co tu chodzi?

Buziaki! ;*


niedziela, 12 kwietnia 2015

Po planecie MovieStarPlanet #1

Hejo!

Długo nie było postów ode mnie... Pffffff... Zła Ola!
No, ale postanowiłam zrobić coś nowego.
Będę nazywać te serię "Po planecie MovieStarPlanet". Dlaczego?
Dlatego, że polecicie wraz ze mną do innych krajów, a właściwie wejdziemy na inne serwery MSP.


Nie przedłużając, w pierwszym poście tego typu będą Niemcy.

Top rzeczy, ubrania, animacje i filmy:



                                   
        (Kliknij, aby powiększyć zdjęcia)
 
 
 
Wiem, że jestem pięknie ubrana. :D
Wszystkie z tych Top są podobne do naszych, nic ciekawego.
 
Teraz oczywiście... Top ludzi, osób,  jak chcecie to nazwać, MovieStar...
 

Tu jest coś ciekawszego, może tego nie zauważyłeś/aś, ale jest... Co to takiego?
Poziomy tych osób. U nas najwyższy poziom w tej chwili mają ! ! ! Alicja ! ! ! i ALAKINGA, czyli 63. U nich, jednak ten level podskakuje, aż do 73 poziomu, czyli o 10 więcej.

To chyba na tyle. Napiszcie jaki kraj ma być w kolejnym poście! ;)
BAJ!


 
 
 


niedziela, 29 marca 2015

Wielkanocna Inwazja!

Hejo!

Dziś piszę dla Was post, taki inny od wszystkich.
Choć... może jednak nie. Ja prawie we wszystkich piszę o tym co mi się nie podoba.
No cóż, taka już jestem, szczera do bólu. Nie będę się zmieniać. Jest mi dobrze taką, jaką jestem.
No, ale tu nie o tym. Zauważyliście, że często piszę "No"? Lol.

Zacznijmy już o czymś pożyteczniejszym i bardziej interesującym!
To tak, w ArtBookach nastała dziwna, trochę bezsensowna era, era Wielkanocna!

Zobaczcie tylko pierwszą stronę:

Co tu się do [CENZURA] dzieje?!
Rozumiem, że było takie zadanie, ale żeby aż tak wciągały innych te ArtBooki.
No, ja też zrobiłam taki, ale z życzeniami, rysunkiem. Poza tym - mój ma 4 lovki.
Tak wygląda ArBook znajdujący się na pierwszym miejscu:

Serio? Nie czepiam się już estetyki, staranności i pomysłu, ale myślę, że po "Hej" powinien być chociaż jakiś znak interpunkcyjny. xD
Wiem, ja też nie jestem w tym najlepsza, a oskarżam innych. Po prostu mnie denerwują takie Arty i to na pierwszych miejscach w Top! Jest wiele innych ArtBooków, które zasługują na te miejsca.
Są staranniejsze, pokazują jakiś pomysł. A ty? Co tu widzicie? Trzy tańczące panienki i napis.
Nawet tło nie jest zmienione.
Nie chcę w poście obrażać autorki, ale takie jest moje zdanie. Nie wiem, a co Wy o tym sądzicie?
Wiele osób pisze, że te osoby same sobie lovkują te Arty.
Może to prawda...?

BAJ!



piątek, 27 marca 2015

Wiosenne Zmiany

Hejo!

No wiem, wiem.
Dawno nie było postów.
Ehhh...............................
To przez szkołę!
No, jakoś też straciłam chęć i zapał do MSP.
W końcu jednak ogarnęłam cztery litery i piszę posta!

Nie przedłużając, zacznę od zmianach w Vipie.

Media...... MovieStarPlanet włączamy niskie ceny, tyrytyty... niskie ceny!!!!!
Aj, coś mi padło na mózg. Więc widać tutaj, że ceny Vipów o wiele się zmieniły. Właściwie może to nie tak wiele w dwóch pierwszych Vipach, ale w ostatnich widać różnicę.
Miałam sobie kupić na tydzień "Star Vip", ale mama nie doładowała mi konta za 25 zł, a 10 zł.
Życie... a życie to nie bajka! :D
Dobra, pokażę już te nowe rzeczy.


Ładne, no dosyć. Nie powalają. Cena jednak jest o wiele mniejsza. To chyba dobrze, co nie?

Okeyyjjj, okeyyjjj, dodam już te inne, ciekawsze zmiany.


Ten oto znaczek pojawia się nam na stronie miasta. Gdy go klikniemy pokażę nam się to coś:

 Nowe zadania! ŁAŁŁŁŁŁŁŁŁŁ! Po prostu szał-ciał! Tak, więc co to może być? Jak to się robi?
Lol, już napisałam co to jest. Teraz napiszę Wam co to daję i wogle, i wogle, co nie?
Nommmmmmm!!!!!!
Pierwsze zadanie jakie mi się wyświetliło widzicie. Miałam poszukać kolorowych jajek, czy coś.
Udało mi się...! Jesteście ze mnie dumni? No wiem, że tak. :D
Za każdym razem dostajemy więcej SC i FAME. Fajna opcja, pomysłowa. Podoba mi się.

To tyle w tym durnym, nudnym i głupim poście na temat zmian.
Oprócz tego, że powinnam zrobić jeszcze inny o nowych rzeczach itd. , itd.
A! No i jeszcze taka jedna wiadomość. Tuuchaaa i Jagoda <333333333 napisały mi, że mam je usunąć. Niestety musiałam i to zrobiłam. Niczego na siłę.

BAJ!

+Moje nowe logo ;*




czwartek, 19 marca 2015

Noc Hakerów/Hackerów

Hejo!

Myślę, że słyszeliście o "Nocy Hakerów". Tak, to wtedy kiedy ludzie brzydko się ubierają, piszą inny, "głupi" status.

Istnieją różne informacje na ten temat. Jedni uważają, że zaczyna się od godziny 20, inni jednak, że od 22. Tak samo jest z dniem w którym jest ta noc... Jedni mówią, że to 15 dzień każdego miesiąca, inni 22, a dziś jest 19, a ludzie i tak myślą, że to dziś.

Bozzziiiiuuuuuu! Czy tylko mi się chce śmiać, gdy widzę osobę ubierającą się "początkowo" ze statusem - "ubieraicie sie bżytko bo dzisiaj jest noc hackerów". Czy tylko ja uważam, że to głupie i niepotrzebne?

Jak będą chcieli Cię okraść, to, to zrobią, nie będą do Ciebie pisać. Co Ci da, że ubierzesz się "początkowo", skoro masz Vip'a i 20 lvl? Nic, kompletnie nic Ci to nie da... Ale Wy chcecie wierzyć, nie wiem po co... Robicie dramę na całe MSP.

Jak powstała noc Haków?
Komuś się nudziło i wymyślił sobie, że zrobi coś takiego, żeby wystraszyć dzieciaki.

Oczywiście, wszystko co tu jest, to moje zdanie, Ty możesz mieć inne.

poniedziałek, 16 marca 2015

Pierwsza osoba w rankingu, 43 lvl :O

Hejcia :p
Nudziło Mi się, więc pozakładałam konta na MovieStarPlanet w innych językach i patrzałam, jaki level jest tam najwyższy. Na Australijskim MovieStarPlanet był On (jak na pierwszą osobę w rankingu) bardzo niski. Z resztą zrobiłam fotkę. Zobaczcie:
Najwyższy level to 43. Serio?! Nie mówię, że to mały, bo nawet nie mam w połowie takiego samego, ale no przecież to pierwsza osoba w rankingu! Ciekawe, ile gra tam osób...
Bayo!
 


sobota, 14 marca 2015

Jak dołączyć do bloga?

JAK DOŁĄCZYĆ DO BLOGA?
 
 
- Znasz podstawowe zasady interpunkcji oraz ortografii.
 
- Masz pomysł na pisanie postów.
 
- Potrafisz zrobić zrzut ekranu, a później go przerobić.

- Posiadasz Facebooka lub Skype'a. 
 
Chcesz dołączyć? Spełniasz te warunki? Napisz do =LadyAlex= lub Szpileczki69 na MSP!

Regulamin Redaktora

REGULAMIN REDAKTORA
 
- Pisz posty przynajmniej co tydzień, o ewentualnej przerwie powiadamiać =LadyAlex=.
Jeśli ktoś z Was nie powiadomi mnie o wyjeździe, chorobie lub innych tego typu zdarzeniach, może zostać usuniętym z tego bloga.
 
- Nie używaj wulgaryzmów! (To się tyczy także czytelników :p)
 
- Nie podajemy linków do własnych stron. Post z tego typu treścią zostanie usunięty. Nie liczy się to redaktora, który zapyta o to administratorki (=LadyAlex=).
 
- Nie publikuj posta od razu. Ola lub Oliwia (Szpileczka69) najpierw go sprawdzą. O tym, że napisałeś/aś posta powiadom =LadyAlex=.
 
- Nie kopiuj zdjęć z innych blogów.

wtorek, 10 marca 2015

Poradnik: Jak dodać muzykę do biografii

Hejcia :3
Pewnie chciałbyś/chciałabyś wiedzieć, jak dodać muzykę do biografii. Jest to bardzo proste. Kiedy wchodzimy na naszą biografię pojawia się coś takiego:
Naciskamy "Tak". Wtedy mamy stare tworzenie biografii. (czyli da się dodać muzykę itd. Tak jak na arcie) Kiedyś to zauważyłam, kiedy przez przypadek nacisnęłam "Tak". Wtedy o tym jeszcze nie wiedziałam. I się dowiedziałam. XD Jeśli mieliśmy napisany już jakiś tekst nie zniknie On. Tylko zmieni się rodzaj pisowni, który zawsze można zmienić w parę sekund. No to na razie tyle. Mam nadzieję, że pomogłam... Nie wiem, czy będę w tym tygodniu pisała jeszcze jakiegoś posta. Ale postaram się, aby był. Bay Bay!
                                                                                                               Julia MSP xD

Nadchodzą zmiany!

Hejo!

Wiem, że Julia MSP xD zrobiła już podobnego posta. Znalazłam jeszcze kilka zmian!

Pierwszą zmianę możemy zauważyć wchodząc w biografię...


Może tylko u mnie tak jest? Nie wiem, bo weszłam na inne konto, a tam to samo... :/
Jeśli to naprawdę zmiana, to na złe. Nie podoba mi się! :(
Wiem, że tak kiedyś wyglądało tworzenie biografii, ale błagam... Nie można dodać nawet piosenki...

Kolejna zmiana w biografii:



Ta zmiana akurat mi nie przeszkadza... Wydaję mi się, że chyba zmienili też tą pierwszą czcionkę, ale nie jestem pewna.

Nie przedłużając, zacznijmy opisywać kolejną zmianę.


Nie bez powodu pokazuję Wam sklep z rzeczami. Spójrzcie co tym razem dodali nam moderatorzy...
Rzeczy i zwierzaki do kupienia w sklepie? Szczerze, to właściwie nie robi wielkiej różnicy, tylko tyle, że łatwiej i szybciej coś znaleźć.

Ostatnia, najmniejsza zmiana...


Kolejność w sklepie z "rzeczami do twarzy", czyli "Klinice Piękna" się zmieniła.

Więcej zmian nie znalazłam. Ty coś znalazłeś/aś? Napisz to w komentarzu!

BAJ!





poniedziałek, 9 marca 2015

Nowy moderator na MovieStarPlanet? :O Nowe ubrania początkowe.

Hejcia!
Dzisiaj, kiedy weszłam na Msp wyświetliło Mi się coś takiego:
W jednym z tych prezentów było 200 S.C. a w drugim jakaś niespodzianka (u każdego inna) Jak otworzyłam , zaprosiła Mnie do znajomych:
Jak widać nie dało się odrzucić zaproszenia (Ale jak by się dało to i tak bym zaakceptowała) To Jej profil:
Jak widać nie ma levela i mało " Do zrobienia " Cały czas jest online. Jej naj też prawdopodobnie jest moderatorem. Weszłam na Jego profil. A oto On:
Akurat ten nie zaprosił do znajomych. Z ciekawości weszłam także zobaczyć, czy weszły jakieś zmiany w tworzeniu postaci. No i są nowe ciuszki początkowe i oczy :>
   
                             
 Aaa. I jeszcze jedno. Zastępuje Ona Samanthe (Extra) w Castingu. Ma w szafie nawet te same ubrania!
Jeśli nie wierzysz, zobacz sam/a! To wszystko! Bay bay!
                                                                                                                     Julia MSP xD